One[F]ate

Opis forum

  • Nie jeste¶ zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2009-07-30 19:41:10

Grubsiu

Administrator

Zarejestrowany: 2009-07-30
Posty: 9
Punktów :   

Puszczanie Muzyki W CS 1.6

UWAGA! - Na wielu serverach puszczanie muzyki jest zabronione (zasady servera), dlategotez nie radze puszczac, bo admini chetnie rozdaja za to bany (z wlasnego doswiadczenia znam ale z tego co wiem to na czaso umilaczu nie jest to zabronione) .

Krok 1. Jesli nie mamy u siebie na komputerze plikow wave (8000Hz, 16bit, mono) to musimy przerobic pliki z muzyka na taki wlasnie format. Do tego wszystkiego najlepiej moim zdaniem nadaje sie program Cool Edit Pro / 2000. Linki, z ktorych mozecie sciagnac wersje demo (free to try) znajdziecie ponizej:
- http://www.soft32.com/dow...1_2a-282-5.html
- http://www.idilis.ro/downloads/file/cepsetup.exe
- http://yesterday.cdpa.nsy...io/cepsetup.exe

Krok 2. Po sciagnieciu programu instalujemy go. Po wejsciu i zaladowaniu sie programu otwieramy wybrany przez nas plik .mp3 (kombinacja klawiszy ctrl+o).

Krok 3. Kiedy plik .mp3 jest juz zaladowany w programie klikamy F11 i ustawiamy parametry:
- Sample Rate - 8000Hz
- Channels - Mono
- Resolution - 16bit
Potwierdzamy przyciskiem Ok

Krok 4. Chwile oczywiscie trzeba poczekac, kiedy program bedzie konwertowal nasz plik mp3 na odpowiednie parametry. To nie jest jednak koniec, gdyz to jest nadal plik .mp3 (tyle, ze ze zmienionymi parametrami). W chwili kiedy piosenka skonczy sie konwertowac, klikamy alt+f i wybieramy Save As. Przy Save As musimy pamietac, aby nasz plik mial odpowiedni format, dlatego przy tabeli zapisz jako (na dole) wybieramy typ rozszerzenia pliku Windows PCM (*.wav).

Krok 5. Nasza praca z programem Cool Edit zakonczyla sie juz, teraz mozemy przejsc do zmian w naszym configu (wymagane, aby dzwiek bylo slychac). Oto co musicie wpisac w cfg:
Kod:

CODE
bind "F11" "voice_inputfromfile 1; voice_loopback 1; +voicerecord; echo Muza ON"
bind "F12" "voice_inputfromfile 0; voice_loopback 0; -voicerecord; echo Muza OFF"


i f11 puszczasz muzyke a F12 wylaczasz

Krok 6. Umiesc swoj plik .wav w katalogu
steam:
SteamAppstwoj@mailcounter-strikecstrike.
non steam:
cstrike,
Jego nazwa musi byc zmieniona na - voice_input.wav


Po tych wszystkich zabiegach mozemy wejsc do gry i przetestowac czy muzyka dziala.. Jesli nie, znaczy to, ze cos 'sknociliscie' (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) . Na wielu serverach ustawienia audio nie sa najlepsze (tak maja np. pifpafy i gamesnety), dlatego dzwiek nie bedzie tam tak czysty jak na innych.

Po za tym wiele osob mowi, ze mimo iz zrobili wszystko zgodnie z instrukcja, dzwiek im nie dziala. Dlaczego? Najczesciej dlatego:
- zle nazwany plik
- zle skonwertowany plik
- zle rozszerzenie pliku
- brak komendy w cfg


http://swmcsd.files.wordpress.com/2007/03/sygnatura-cs2.png

http://www.crazyfrag.net/images/signatures/133278118049d1c04c7ea5c.gif

http://strony.aster.pl/rodzenr/byki.gif

http://img194.imageshack.us/img194/1315/counterstrikeconditionzd.th.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.069 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wrestlemania.pun.pl www.swierchowa-ogien.pun.pl www.sunnycraft.pun.pl www.lekkapiechota.pun.pl www.jkochanowski.pun.pl